مشاهده وبسایت رایگان اس ام اس دریافت سامانه پیامک رایگان

ماشین خود را هوشمند و لوکس کنید !


 تاریخ : ۱۳۹۴/۹/۲۳ 329 Like

ماشین خود را هوشمند و لوکس کنید !

این دستگاه تمامی سیستم های سرگرمی و اطلاع رسانی و مسیریابی ماهواره ای و همچنین گوشی های هوشمند را در یک سیستم یکپارچه جمع آوری کرده است که شما مجبور نشوید ذهن و حواس خود را بین سیستم های مختلف تقسیم کنید.

  Exploride یک نمایشگر هشداری بصورت پرتابل است که در جلوی راننده بر روی هر ماشینی قابل نصب است. این دستگاه همانند چیزی است که در ماشین های خیلی لوکس می بینید.

این محصول به شما امکان دسترسی به نقشه، موزیک، تماس ها و پیام هایتان را می دهد. همچنین این دستگاه قابلیت کنترل منو، از طریق حرکات دست را نیز داراست که این راهی بسیار امن تر نسبت به خم شدن و فشار دادن صفحه در حین رانندگی است.

 

 

این دستگاه تمامی سیستم های سرگرمی و اطلاع رسانی و مسیریابی ماهواره ای و همچنین گوشی های هوشمند را در یک سیستم یکپارچه جمع آوری کرده است که شما مجبور نشوید ذهن و حواس خود را بین سیستم های مختلف تقسیم کنید.

این محصول سعی بر این نداشته که تمامی قابلیت هایش را از طریق نرم افزارهای خودش در اختیار بگذارد که این تصمیم بنظر عاقلانه ای بوده است. برای نقشه این دستگاه از Google Maps بهره می گیرد و برای موزیک امکان دسترسی به Spotify و Pandora قرار داده شده است. اگرچه این محصول نرم افزارهای خودش را نیز دارد و امکان دسترسی به فایل هایتان را از طریق فضای ابری به شما می دهد. این گدجت همچنین دارای یک دوربین است که به ظبط تصاویر اشخاصی که پشت فرمان می نشینند می پردازد.

این دستگاه هم چنین اطلاعاتی از وضعیت سلامت ماشین و مقدار سوخت و … به شما می دهد و نیز می توانید از آن بعنوان یک  4G hotspot استفاده کنید که بدین وسیله سرنشینان خودرو می توانند دسترسی به Wi-Fi بدون استفاده از دیتا سیم کارتشان داشته باشند.

از نقطه نظر طراحی، این دستگاه دارای یک صفحه نمایش شفاف شیشه ای مانند ۶ اینچی است که حس محصولات آینده را به شما القا می کند. با کشیدن دست به بسمت بالا، پایین، چپ، راست می توانید آن را کنترل کنید و یا از طریق سیستم صوتی با صدای خود به کنترل آن بپردازید.

 


Like 329

در باره نویسنده
سید محمد حسینی
کارشناس فناوری اطلاعات و علاقمند به تحقیق و توسعه در حوزه فناوری های نوین.
پست های مرتبط

جستجو
 

خرید پنل اس ام اس (رایگان) در چند لحظه و دریافت سامانه پیامک با امکانات کامل و نامحدود پنل اس ام اس
سایر خدمات ما
طراحی سایت
طراحی و تولید نرم افزار
نرم افزار جامع دهیاری
جستجوگر هوشمند خبر
رایگان اس ام اس
پنل اس ام اس تعرفه پیامک نمایندگی
ثبت نام رایگان شماره اختصاصی ورود به سامانه
سامانه پیام کوتاه وب سرویس پیامک انتقال پیامک
سوالات متداول امکانات سامانه پیامک تماس با ما
وب سرویس ارسال پیامک ویژه برنامه نویسان پلاگین وردپرس ارسال پیامک
ارسال پیامک از طریق url- وب سرویس ارسال پیامک rest انتقال پیامک های دریافتی به سایت شما
تماس با ما
آدرس : مازندران، بابل، خیابان نواب صفوی، روبروی اشرفی 16
تلفن : 01132290134
فکس : 02189774876
ایمیل : info [a] raygansms.com
پیامک : 30006859
تلگرام : @RayganSMS